وندا

افزایش چند برابری سرعت بارگذاری وب سایت

افزایش چند برابری سرعت بارگذاری وب سایت

یکی از مهمترین مسایل در طراحی وب سایت، سرعت بارگذاری آنها میباشد. چراکه هر وب سایت فقط چند ثانیه کوتاه فرصت در جهت load شدن را دارد و بعد از آن مخاطب صبر خود را از دست میدهد و سراغ وب سایتی میروند که سریعتر بارگذاری شود ..

آسان سازی امروزه به یک علم تبدیل شده. پروژه خوب پروژه‌ای نیست که به دلیل بزرگی، پیچیده باشد و کاربر نتواند با آن کار کند. یک پروژه‌ی خوب باید در عین حالی که بزرگ است و دارای بخش‌های فراوانیست، بسیار ساده، سریع و ساختار یافته باشد. تکنیک‌های ساده سازی شامل حال عوامل بسیار زیادی از عامل‌های روانشناختی تا علم معماری اطلاعات، بهینه سازی و طراحی میشود. استفاده از مجموع این تکنیک‌ها در ساختار یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) علاوه بر سادگی باعث افزایش کارایی، سرعت و جذب مخاطبان بیشتر میشود.

این مسایل چنان حیاتی است که میتواند بر روی تمام کسب و کار شما تاثیر داشته باشد.

در ادامه مطلب با ما باشید ..



علاوه بر آن، رعایت استانداردهای بین المللی برنامه نویسی، مدیریت سرور، گرافیک و تمامی نکات دیگری که در این حوزه مطرح است، باعث مقبولیت وب سایت شما نزد موتورهای جستجو مانند گوگل شده و امکان استفاده از وب سایت در دستگاه های مختلف را به شما میدهد ... و باز این تنها بخشی از مزایای طراحی وب سایت بهینه و استاندارد میباشد. در حقیقت بهینه سازی وب سایت یک ساز و کار مرکب است و شامل حال عوامل بسیار متعددی میشود.

بهینه سازی وب سایت وندا

طی روزهای گذشته بهینه سازی وب سایت مرکزی وندا نیز در دستور کار قرارگرفت. نتیجه پس از بهینه سازی را میتوانید در زیر ملاحظه فرمایید :

  1. سرعت لود : ۱.۲۸ ثانیه
  2. رتبه سرعت بارگذاری سایت (رتبه الف) : ۹۸٪
  3. رتبه YSlow (رتبه الف) : ۹۶٪

بهینه سازی سایت

بهینه سازی تخصصی وب سایت را فقط از وندا بخواهید

تاريخ ارسال: نویسنده: